11 Nisan 2012 Çarşamba

ROKFORLU KUS KUS-11 NİSAN

Yoldan çıktım sanki!!!Dün gece avuç avuç kaju fıstık ve badem yedim yatmadan...Pişman da olmadım valla..Öğlen canım makarna istedi..Yarım çay bardağı kuskusu koyduğum suyu çekecek kadar pişirdim.Tam suyunu çekmesine yakın biraz rokfor peynir ,bir damla zeytinyağı ve çok az süt koyup karıştırdım.Tuza gerek yok,rokfor zaten tuzlu..Aslında bu normal makarna ile dehşet bir şey oluyor...Makarnayı haşladıktan sonra krema, rokfor ve hatta bir iki diş de sarımsakla  altüst edince...etin yanında veya tek başına....rokforu seven herkes bu makarnayı da sevecektir...

Kuskusun resmine gelince...o kadar acıkmıştım ki...unutmuşum çekmeyi  resmini:)))Esin gelsin o çok sever..o zaman rokforlu makarna yapar resmini de  çekeriz...

Bu arada gerçekten Adanada her yok Kardeşler simite çıkyor.Spor yaptığım yerin penceresinden Kardeşleri gördüğüm gibi pencere açıksa da o kokular eşliğinde de spor yapma eziyeti çekiyoruz!!Spordan çıktım...yürüyorum..bu sefer başka bir Kardeşler karşıma çıktı..doğru markete gittim nasıl da acıkmışım,peynir tanıtımı yapıyorlar,özellikle haftasonları daha da festival gibi oluyor..bir sürü yiyecek tanııtmı yapıyorlar:)))bir kaşardan, bir beyaz peynirden aldım,tam  biraz daha alıp yiyeceğim Efsuunnnn diye bir ses...Bir arkadaşım..Yakalandım..ve de suçlandım!!Acıktım da dedim...Daha sonra da evde hiç makarna  yokmuş gibi reyonda  makarna alırken yakalandım!!Ama o da aldı neyse!!!

Neyse yakalansam da biraz kg vermişim..Şimdilik her şey yolunda......Tüm gün yediklerimi de yazmıyorum..yani öğlen bir tek kus kus yemedim..yediklerimi saysam bu nasıl rejim diye tepki alabilirm!!adı bende kalsın yediklerimin....

Offf canım Gnochhi istiyorrrr bir deee.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder