9 Nisan 2012 Pazartesi

9 NİSAN-KIZARMIŞ KEREVİZ SALATASI

Hava süper oldu...Balkonumdaki ektiklerim de gün gün büyüyor.Her sabah ilk işim balkona çıkıp hangi tohumlar çıkmış çıkmamış onları seyretmek,sulamak..Çıkanlara çok sevinip çıkmayanlara da üzülmek!!Sanki dünyanın sonu!!!!Dereotları ve kekikler harika oldu..Fesleğenler bugün gördüm birer ikişer daha yeni çıkıyorlar.Adaçayı ise geçen seneden kalma ama o da yeni yaprak veriyor oleeyyy:)))Dün akşam kekikle domates yiyince buguün de dereotunu kullanmak istedim.Canım kızartma da istiyor..Acti-fry imdadıma yetişti..Kerevizleri küp küp doğaryıp cidden de bir kaşık yağda kızarttım.15-20 dk da kızarıyor.Tabağa alınca sıcakken  hemen 3-4 diş sarımsak..biraz tuz limon..ille de pul biber veeeee gelsin balkon dereotlarım...Yaaa cidden de müthiş oldu..Hem kızartma hem diyet hem de dereotum:)))))Ayrıca bence maydonoz da kullanılablir üzerine.Veya kızartıp sarımsaklı süzme yoğurt da fantastik olur diye düşünüyorum..

Bir de çocuklar da yutarmı acaba patates kızartması diye??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder