8 Nisan 2012 Pazar

8 NİSAN-GÜLLÜ ÇİLEKLİ DİYET PARFE

Bence ben diyet yaptığımı zannediyorum..diyetteyim diyince sanki diyetteymiş gibi..Bugün pazar...diyeti bozma zamanı kendime mola verdim...Duyan da zanneder ki aylardır hiç  bir şey yemiyorum aç geziyorum:))Ne yapiimm ama günlerdir ciğer  sayıklıyordum.Mersinde ciğerci Apo cidden  harika bir tad!!Denemenizi isterim!!10 şiş ciğeri  sonunda mideye bir güzel indirdim,soğanı,salatası,domatesi,biberi biraz da ekmek???.Diyetteyim diye yağlarını yemedim,cidden  de yağsız ciğer çok  yavan oluyor ama napalım????Oldukça zayıf,deli gibi spor yapan bir arkadaşım da bu arada  tweet atmış.O da Mersinde..Başka biryerde yemek yiyorlar..''Garsonların önümüzdeki tabakları  kaldırma hızı ve heyecanı nasıl birşeydir,yaa durun daha yiyorum!''diye....Ben de cevap yazdım seni yemiyor sanıyorlardır ondan tabakları topluyorlardır  diye..Bizde de durum tam tersi..boşalan soğan,ezme salata,maydnoz,köz biber domates tabaklarının yerine yenilerini getirmekten..bazı boş  tabaklarını bile toplayamadılar diye cevap yazdım..Yeme hızı böyle bir şey yavaş da yesen yemiyor diye topluyorlar,hızlı da yiyince yenilerini koyacağım diye gene topluyorlar.

Adanaya dönüşe geçdğimizde benim midede sanki balık yersiniz de canınız tatlı ister ya...öyle uyarılar almaya başladım!!Ama rejimdeyim ya!!Ya da ben öyle sanıyorum!!!Bir adet diyet bisküviyi ayaklı bir bardağın içine kırdım.2 tatlı kaşığı yoğurt,1 tatlı kaşığı labne peyniri,1 adet tatlandırıcı ve biraz da gülsuyunu iyice karıştırıp bisküvilerin üstüne döktüm.Bardağın yanlarına çilekleri dizip...en üstüne de kuru gül yapraklarıyla süsleyip buzluğa attım..Bir iki saat donduktan sonra...Netice...Gül suyunu seven herkes sever diye düşünüyorum..Diyet bitsin aklımda neleeeerr varrrr???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder