4 Nisan 2012 Çarşamba

3 NİSAN

DİYETE NİYET BU GÜNE KISMET!!!


Blog yazan bir arkadaşım bu gün yemek tarifinde diyet mevsimi başladı diyip zeytinyağlı kabak tarifi vermiş.Ben de aaaa başladı mı diyip...şaka bir yana çok severim dedim..Yani 24 saat itibariyle diyet bana da başladı  aslında ama çoook zorlayacak beni..bu iştah varken...Yemekleri biraz renklendirip diyet psikolojisinden çıkarırsam ancak diyet yapabiliyorum.Vallla kibrit kutusu,avuç içi,kaşık,büyük,küçük terimlerini  de duymak istemiyorum!!!Hep salata ağırlıklı  rejimlerden dolayı...geviş getirir gibi salata yemekten..yeşil ve kırmızı renkli hiç birşey de  görmek istemiyorum...ayrıca çenem de yoruluyor...gırç gırç salata yemekten!!Sporsa tamamen yalan!!Efsun bak bu sabah spora gideceksin diyip gidemeyince de ...aaa ona gidemedim ama olsun eve gidince yürüyüş bandına çıkarım diyip tamamen sabah akşam spor hayali ile yanıp tutuşuyorum!!!!???Yalan tabii ki!!!!!Ha gayret...üstesinden geleceğiz bu işin inşallah......


Dünkü öğlen yemeği....Ne kadar tandır ekmeği yedim o sır:))))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder