6 Nisan 2012 Cuma

6 NİSAN -NEKTARİN



Artik bahar değil bence yaz geldi,ve yüzüme nemlendirici yerine güneş kremi sürmeye başladım.Güneş kreminin kokusu bile insanı yaza götürüyor.Sadece dalgaların sesini duyduğun bir deniz kenarı,deniz kokusu...veya havuz:)Güneşin iliklerine kadar işleyip artık ayaklarımın ve ellerimin üşümediği mevsim...Her ne kadar yaz gelince şikayet etmeyeceğim desem de ..edeceğim kesin...Olsun ama etsem de gene de üşümeyi sevmiyorum..yazı çooook seviyorum:))Elllerim güneş kremine rağmen kapkara oldu bile!Yüzümü de şapka ,güneş gözlüğü ve güneş kremi sayesinde korumakta olduğumu zannetsem de amele yanığı çokdan oldum bile!!


Nektarinde seyrekleme  devam ediyor,rejim de iyi gidiyor.Yere atılan nektarinleri turşu için toplama vakti  ama rejimde olduğum için  nasıl soğanları kebap,kısır,ciğer olarak görüyorsam artık nektarinlere de pek masum bakamıyorum!!!Onları farklı yemeklerin içinde görmeye başladim.Öğlen vakti...Çiftlikde bir tepsi yemeğim hazırdı..Salata,yoğurt,patates yemeği ve tandır ekmeği:))Öz gurmeyiz ya...yoğurdun içine nektarinlleri ikiye böldüm,1-2 diş sarımsak..biraz pul biber ,nane...nektarinli cacık yaptım.



Akşam eve dönerken de yerden topladığım nektarinlerle de ne yapablirm derken.Tantuni yapmak  için aldığım kuşbaşı etleri sarımsak,biber salçası ile kavurdum,,nektarinlerin çekirdeklerini çıkartıp 1 adet domates...az su,tuz,karabiber,acı pul biber......oldu bana nektarin tava...Anteplilerin  Çağla aşı diye yemeklerini duymuştum ama ne yedim ne de yapmıştım..Ben de nektarinle denemiş oldum..farklı bir tad..Turşuyu tüm sene yiyeceğiz ama Nektarin Aşını senede bir....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder