7 Nisan 2012 Cumartesi

7 NİSAN-ISPANAKLI TORTELLİNİ


Eee tabiii...olacağı buydu..meyveyi yemek hatta tava yaparsan...yemekten sonra meyve yerine de meyve değil  1 kg  dan bir avuç eksik antep fıstığı yersin!!!!Yani pesss cidden!!!

Bugün seyrekleme bitiyor...ve nektarinlere artık turşu gözü ile bakıyorum!!!Ektiğimiz ıspanağın son günleri...Bezik ve ıspanağı suladk taze taze çıkıyor,gittim ıspanak topladım epeyce...tüm gün ne yaparım diye düşündüm ıspanakla...Bir ara moda idi ıspanaklı kek yapıyordu herkes..şekerli..rengi de yeşil oluyordu sanki fıstık yiyoruz...yok kardeşim ıspanağı ıspanak olarak yiyeceğim kararlıyım!!


Canım makarna istiyor ama evde kalmamış makarna...Yarım kutu mantarlı tortellinleri kullandım makarna yerine..Ispanakları iri iri doğrayıp yıkadım.Çok az zeytinyağında 3-4 diş ezilmş sarımsağı kavurduktan sonra ıspanak,bir  avuç kurutulmuş domatesi ilave edip ıspanaklar yumuşayana kadar çevirdim.Haşlanan tortellinileri ilave edip..tuz ama karabiber ille de taze iri çekilmiş olacak...Ateşi kapattıktan sonra..Üzerine kavrulmuş çam fıstığı rende parmesan...Babam beğendği bir şeye Alllööşşşş derdi..valla bu da Alllöşşşş oldu:))))

Rejimi de bozmadım diye düşünüyorum...Ispanağını bol kullandım çünkü!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder